היינו צריכים עבודה על מידת הגאווה כדי להצליח לפתוח חשבון באתר...
עשינו את העבודה כמעט במקביל; ) ומזלנו...
לא היינו יכולים (כנראה) להפגש בשום נסיבות אחרות. מסלולי חיינו שונים ואין לנו בכלל חברים משותפים!
בקיצור חסדי ה'...
תודה רבה לפלטפורמה הנהדרת הזו להרחבת מעגל ההיכרויות.
ניסים קורים!
נתראה בשמחות
הדס ודויד-משה שלו