ניסים קורים! מזל טוב ענק להדס ודויד-משה שהכירו בשליש :)

ניסים קורים! מזל טוב ענק להדס ודויד-משה שהכירו בשליש :)

לא היינו יכולים (כנראה) להפגש בשום נסיבות אחרות. בקיצור חסדי ה'... תודה רבה לפלטפורמה הנהדרת הזו להרחבת מעגל ההיכרויות.

הדס ודויד-משה
24.09.2017
שליש הכירו באתר ניסים קורים! מזל טוב ענק להדס ודויד-משה שהכירו בשליש :)

היינו צריכים עבודה על מידת הגאווה כדי להצליח לפתוח חשבון באתר...

עשינו את העבודה כמעט במקביל; ) ומזלנו...

לא היינו יכולים (כנראה) להפגש בשום נסיבות אחרות. מסלולי חיינו שונים ואין לנו בכלל חברים משותפים!

בקיצור חסדי ה'...

תודה רבה לפלטפורמה הנהדרת הזו להרחבת מעגל ההיכרויות.

ניסים קורים!

נתראה בשמחות

הדס ודויד-משה שלו