תחילה חשוב לי לומר: זה לא פוסט ממומן!! זו פשוט הכרת תודה אמיתית לשדכן האישי שלי: אתר “שליש גן עדן”.
אני מודה, בהתחלה הייתי סקפטי לגמרי. תמיד חששתי מכל הקטע הזה של אתרי הכרויות, הייתי בטוח שזה לא בשבילי וזה לא ילך. אבל בסוף אמרתי לעצמי יאללה, בוא נקפוץ למים, נעשה השתדלות. מה כבר יכול לקרות?
אז זהו, שזה קרה. לפני כשנה, הכרתי שם את אשתי המהממת, אסתר.
שבועיים אחרי שהתחלנו לצאת כבר היה לי ברור שזה זה. מצאתי את אהבת חיי.
ומעבר אליי, ראיתי את זה קורה גם לעוד כמה חברים ומכרים ששלחתי אותם לשם אחרי שראו איך זה עבד אצלי. הם פשוט נרשמו, ניסו, והופ, גם הם מצאו את החצי השני שלהם.
אני לא יודע אם זה מתאים לכל אחד, אבל למי שבאמת מרגיש שהוא רוצה לקפוץ למים ולעשות השתדלות, אני אומר לכם, לכו על זה!! יש שם מאגר מטורף של עשרות אלפי בחורים ובחורות מכל הסוגים, מגוון אנושי ענק שרק מחכה להיפגש. אפשר להתחיל מגיל 18, וזה באמת עובד.
אני מאחל לכל אחד מכם שבעזרת השם ימצא את השידוך שלו בקרוב ובקלות. ואל תשכחו לעדכן אותי אם גם אתם נרשמתם לשליש גן עדן ובזכות הפוסט שלי מצאתם את החצי שלכם, אני אשמח לשמוח בשמחתכם!" 🥰
היכנסו לאחל מזל טוב לידידיה ואסתר בפוסט באינסטגרם >>
לפעמים לא צריך לדעת בדיוק איך זה יקרה, אלא רק להסכים להתחיל. להסכים לעשות צעד, להישאר פתוחים, ולתת הזדמנות אמיתית למפגש חדש.